Hogyan találjuk meg a márkád hangját?

Lehetőséget egy új, modernebb marketingre. A jövőre. A sikerre. Ahol a tartalmak egyszerre kreatívak, okosak, célratörőek. Használják munkatársaink végtelen fantáziáját, a neuromarketing elképesztő erejét és egy smart szoftverben rejlő adathalmazt a vevőkről, a reklámeszközökről. Ráadásul mindezt egy tartalommarketing stratégia folyamaton vezetjük végig.

TOFU – Top of the funnel

Blog posts | Social media | Infographics | Videos | Podcasts

MOFU – Middle of the funnel

Ebooks | Reports | Guides | Case studies | Email courses | Quizzes | Webinars

BOFU – Bottom of the funnel

Detailed specifications | Customer stories | Testimonials | Consultations | Demos | Free trails | Promo code/discounts

Introducing

Kidolgoztunk egy tudományos, szubjektivitástól 100%-ban mentes, kvalitatív és kvantitatív metódusokon alapuló módszertant és elemzést. A módszertanunk használatával százalékosan meghatározhatjuk egy márka valósidejű márkakommunikációs értékét.

A módszertan négy lépésen, százharmincnyolc eszközön és kérdésen megy keresztül, mire megkapjuk a cég százalékpontos márkakommunikációs értékét.

Az elemzés során feltárjuk, hogy a cég által használt kommunikációs csatornák és az azokon kommunikált stílus…

  • a fogyasztók számára mennyire vonzó
  • milyen a márka értéke a fogyasztók szemében
  • milyen a márka pozíciója a többi márkához viszonyítva
  • valamint, hogy kik az ideális fogyasztók a márka számára

01

BRAND FEEDBACK

A Brand Feedback során a márka és a vásárlók közötti kapcsolatot térképezzük fel. Azt méri, hogy a vásárlók mit gondolnak a márkáról és a termékekről/szolgáltatásokról.  A felmérés része egy HANGULATKUTATÁS is, amely során megtudjuk, hogy a fogyasztókat milyen hangulatú kommunikációval szólíthatjuk meg a leghatékonyabban.

A kutatás része, hogy a fogyasztók milyen márkaperszónával tudnak azonosulni, illetve, hogy mit gondolnak a jelenleg kialakított márkaperszónáról. Az értékek pontozásra kerülnek, így kiderül a MÁRKA PONTOS BRAND FEEDBACK értéke a piacon.

02

BRAND POSITION

A Brand Position mérése során megkapjuk a márka és a versenytársak piaci helyzetét az online térben. Ezen felül megvizsgáljuk a Google Trends használatával, hogy mennyien keresnek partnerünk, illetve versenytársai márkájára. Az így kapott számokat iparági átlagszámítással piaci részesedésre bontjuk. Megnézzük továbbá, hogy az iparágban milyen keresőszavakra keresnek rá az emberek, és azokra a szavakra a márka a versenytársakhoz képest hol jelenik meg.

Végül felmérjük, hogy az iparágban a versenytársaknak mekkora a social média tábora és a márka közösségi média jelenléte hol helyezkedik el hozzájuk képest. Az értékek pontozásra kerülnek, így kiderül a MÁRKA PONTOS BRAND POSITION értéke a piacon.

03

A Yellow Bird ügynökségi szinten kizárólagos forgalmazója a SMART24 szoftvernek, amely képes az összes használt marketing eszköz up-to-date kimutatására. A szoftverbe be tudjuk kötni az összes social media fiókot, a Facebook és Google Ads fiókot, Mailchimp hírlevél szoftvert, Google Analytics-et és mindent, amit ügyfelünk mérni szeretnénk a marketingjében.

A bekötés után a szoftver a nap 24 órájában folyamatosan biztosítja az adatokat, így nem kell többé belépnünk az egyes felületekbe az eredmények lekérdezéséhez.

A SMART24 segítségével megvizsgáljuk a tényadatokat, és felmérjük, hol érdemes fejleszteni a marketinget. Az értékek pontozásra kerülnek, így kiderül, pontosan MEKKORA A MÁRKA AKTÍV KÖVETŐ TÁBORA A SOCIAL MÉDIÁBAN ÉS A HÍRLEVELEKBEN.

04

CUSTOMER PROFILING

Ennek során felmérjük, hogy a márka célpiaca milyen tartalmakat fogyaszt. A felmérés része, hogy nemzetközi szinten is megvizsgáljuk, hogy az iparágban milyen típusú tartalmak a népszerűek: megtudjuk a POPULAR TOPICS illetve a POPULAR KEYWORDS értékét, vagyis hogy milyen kulcsszavakra érdemes felépíteni a márka kommunikációját.

Média megjelenéseink